| |
| #1Zmiany na forum Czw Maj 25, 2017 3:32 am | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
| Zmiany na forum Temat poświęcony zmianom na forum. Dotyczący spraw zarówno mechanicznych, jak i fabularnych oraz zmian w ekipie, czy otwarcie lub zamknięcie naborów, dlatego warto śledzić ten wątek.
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Wto Mar 26, 2024 1:58 pm, w całości zmieniany 3 razy |
| | #2Re: Zmiany na forum Czw Sie 17, 2017 2:13 am | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
| #1 Ogłoszenie -Na forum oficjanie rozpoczęto beta testy, ich przebieg można śledzić tym temacie-Zaktualizowano wzór dla Ingerencji Losu, -Zmieniono wzór na relacje, -Dodano nowe wzory podpisów do bazy podpisów, -Dodano dokładniejszy opis Domów Żywiołów, -W pytaniach i odpowiedziach dodano informację o rasach elitarnych, -Pojawiły się opisy kolejnych postaci NPC, Akceptację na Karty Postaci otrzymali:Xiarana, Hasira, Erestor Véneaná, Sigyn Dawnbringer, Belial, którym gratulujemy otrzymania Akceptacji! Na forum zawitali:Moon, May, Dragan oraz Samuell Marrok, których serdecznie witamy!
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Mar 25, 2024 9:33 pm, w całości zmieniany 2 razy |
| | #3Re: Zmiany na forum Czw Sie 17, 2017 4:36 pm | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
|
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Mar 25, 2024 10:33 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #4Re: Zmiany na forum Czw Sie 17, 2017 10:48 pm | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
|
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Mar 25, 2024 10:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #5Re: Zmiany na forum Sro Sie 23, 2017 9:43 pm | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
| #4 Ogłoszenie -Poprawiono literówki -W planach przygotowanie: Akademia Smoczych Jeźdźców, Gildia Najemników -Prace nad: językiem elfów, runami -Poprawki w: mechanice ( dostosowanie bonusów oraz obrażeń od uzbrojenia czy zbroi) -Rozmowy na discordzie nie tylko dotyczące forum! (a w tym niecne plany betonowania lasu oraz jeziora)!
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Mar 25, 2024 10:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #6Re: Zmiany na forum Pon Sie 28, 2017 3:23 am | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
| #5 Ogłoszenie -Na forum pojawiła się nowa grupa postaci NPC o nazwie Bogowie, do której zostali przeniesieni wcześniej opisani Bogowie oraz Boginie: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t393-bogowieNa forum zawitali:Kallipe, Vredediusz oraz Czołg. Serdecznie witamy! Oficjalną akceptację otrzymał:Czołg, któremu gratulujemy uzyskania akceptacji!
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Mar 25, 2024 10:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #7Re: Zmiany na forum Pon Wrz 04, 2017 2:54 am | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
| #6 Ogłoszenie Na forum pojawiła się informacja dotycząca punktów fabularnych, a także na co można je przeznaczyć: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t397-punkty-fabularnePojawiły się nowe pola w zakładce statystyki: Kontrola Magii Kontrola Ducha Kontrola Aeona Stan Zdrowia Punkty Rozdane (pole dla dla Mistrzów gry) Uprasza się Graczy o uzupełnienie powyższych pól w następujący sposób: Kontrola Magii 0/100 Kontrola Ducha (tylko medium, szamani itd.) 0/100 Kontrola Aeona (tylko przywoływacze) 0/100 Stan zdrowia Zdrowy Gracze biorący udział w beta testach dopisują 10 punktów do kontroli magii/ducha/aeona. Na forum zawitali:Ayen, Haka oraz Varrik Oficjalną akceptację otrzymał:Varrik któremu gratulujemy uzyskania akceptacji!
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Mar 25, 2024 10:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #8Re: Zmiany na forum Sro Sty 17, 2018 2:54 pm | |
|
Crystal Empire Administracja Head admin Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 540
| #7 Ogłoszenie Beta Testy oficjalnie zakończone. Jako Head Admin chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy wzięli w nich udział (mimo, że nie wszyscy dotrwali do końca), a także tym, którzy śledzili postępy na forum zarówno od jego praktycznie początków, aż do teraz. Pomysł z Beta Testami był dobrą rzeczą dla Crystal Empire. Tworzenie forum w pojedynkę, robienie wszystkich niezbędnych rzeczy jest dobrym pomysłem, ale do pewnego momentu. Nagle okazuje się, że powstaje bariera, której się nie przeskoczy, chyba, że poprosi się o pomoc. Beta Testy pozwoliły wyeliminować rzeczy, które mogłyby narobić sporych problemów po otwarciu rejestracji. Dobrym przykładem jest mechanika, która zapewne i tak się jeszcze zmieni w praniu. Co mam na myśli? Chodzi o punkty obrażeń, które po obliczeniu przyjmowały kosmiczne wartości. Na swój sposób było to zabawne. Powstało wiele nowych stworzeń, uzupełniono brakujące informacje, sprawdzano czy łatwo jest stworzyć KP, uzupełnić pozostałe wzory np. ekwipunku czy zdolności. Zaczęliśmy również prowadzić sesje, w tym jedną/testową treningową dla mnie i dla Graczy. Testowaliśmy również discorda, który sprawdza się idealnie. Dzięki temu, wiele spraw został ozałatwionych zdecydowanie szybciej. Zdaję sobie jednak sprawę, że pewnie jakieś kwiatki powychodzą w trakcie i to zapewne takie, na które nie zwracałam uwagi. Jednak najważniejszą rzeczą dla mnie, podczas Beta Testów było sprawdzenie siebie, jako Head Admina. Mimo, że sprawowałam pieczę nad niewielką ilościa osób, to jednak są to różne charaktery, różne poglądy, które nie koniecznie się ze sobą zgadzają. Mimo, że czuję się gotowa do swojej roli to wiem, że i tak czeka mnie jeszcze sporo pracy. Mam nadzieję, że moja oraz osób, biorących udział w Beta Testach praca, zostanie dobrze przyjęta przez Nowych Graczy. Tak jak obiecałam wszyscy Beta Testerzy zachowują to, co zyskali podczas Beta Testów. Zatem pozostaje mi życzyć wszystkim udanych chwil na forum oraz powodzenia w rozgrywkach! Przypominam o kanale discorda, na którym większość czasu przebywam (również teraz), podobnie jak i Gracze: https://discord.gg/dfQzUte
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Mar 25, 2024 10:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #9Re: Zmiany na forum Pią Mar 09, 2018 7:41 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #8 Ogłoszenie Na forum pojawił się opis nekromancji, szamanów, a także Iskier/Kryształów Dusz oraz odświeżono opis magii żywiołów. Sesje treningowe zostały oficjalnie zakończone. Od dnia dzisiejszego każde rozgrywki będą prowadzone bez specjalnych ulg, jak to miało miejsce wcześniej. Forum ma również nowego Mistrza Gry Juniora, który będzie szkolony pod okiem Bajarza na pełnoprawnego Mistrza Gry. Z okazji Dnia Kobiet Administracja przygotowała krótki event na czas weekendu. Przepraszamy także, za jednodniowe opóźnienie wynikające z dwóch pracujących dni Head Admina. Za udział w evencie będą przyznawane nagrody, magiczne przedmiot dla każdego Gracza grającego postacią kobiecą, specjalizację oraz dla jednej osoby, która w nietuzinkowy sposób zaskoczy Mistrza Gry czyli organizatora spotkania (czyt. postać NPC). Na event można przyjść, nawet prowadzą fabuły, jednak trzeba zaznaczyć, koniecznie, że spotkanie ma miejsce tydzień po aktualnych wydarzeniach na forum.Chcąc wziąć udział w evencie należy napisać post w tym temacie: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t202-rozany-zakatek#937
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Pon Maj 25, 2020 8:37 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #10Re: Zmiany na forum Sob Mar 31, 2018 4:31 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
|
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Wto Maj 26, 2020 3:14 pm, w całości zmieniany 3 razy |
| | #11Re: Zmiany na forum Nie Wrz 16, 2018 1:16 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #10 Ogłoszenie Pora na kolejną dawkę zmian na forum. Z powodu problemów ze zdrowiem Head Admina (Bajarza) pewne rzeczy musiały zostac odłożone na bok. Jak wiadomo, są takie, które tylko HA jest w stanie wprowadzić na forum. Nie mniej, mamy już mechanikę, którą cały czas dopracowujemy. Nie jest to wcale takie łatwe, jak się wydawało, ale podołamy temu wyzwaniu. Dziękujemy, także Graczom którzy wspierają nas w pracach, jest to bardzo przydatne! W końcu to głównie dla Was jest mechanika! Idąc dalej, zaczęliśmy zmieniać statystyki ras, na bardziej przyziemnie i ograniczyliśmy ich rozwój do 10 000. Na razie, mamy tylko statystyki dla ras podstawowych (bez hybryd/mieszańców/połówek - niepotrzebne skreślić, co Wam pasuje za nazwa): ludzie, niebianie, elfy, wróżki, krasnoludy oraz atlanci i piekielnicy. Człowiek, jako jednostka neutralna posiadać będzie na start, we wszystkich statystykach po 40 punktów. Pozostałe rasy, będą miały albo więcej niż człowiek, albo mniej, tudzież na równi z ludźmi. Jak tylko skończymy pracę nad tą częścią mechaniki przedstawimy Wam, dokładnie jak to wszystko będzie wyglądać. Zmieniliśmy, a raczej skróciliśmy czas na odpisy. Aktualnie wynosi on: - dla fabuły głównej 5 dni roboczych (chyba, że ktoś napisze w nieobecnościach o braku możliwości odpisu w owym terminie, tudzież poinformuje kogoś z Administracji) - dla eventów od 48 godzin do 3 dni (podobnie jak w przypadku odpisów na fabułę główną, obowiązuje taka sama zasada przy braku problemów z odpisem). Jeśli ktoś nie udzieli informacji, że nie jest w stanie odpisać w terminie Gracz czekający na post może napisać do kogoś z Administracji z prośbą o uwolnienie z tematu, zaś w przypadku eventów, to Prowadzący będzie decydować, co dalej stanie się z postacią takiego Gracza, nawet jej śmierć, jeśli będzie się to dziać w trakcie niebezpiecznej akcji i decyzja będzie nieodwołalna - poza wyjątkowymi sytuacjami np. choroba, wyjazd, sesja na studiach, ale lepiej, jeśli wiadome będzie, że z czasem może być krucho nie brać udziału w eventach. Na forum mamy kolejny event!"Ktoś, od kilku dni nieustannie kradnie banany wszystkim sprzedawcom na pobliskim rynku czy nawet sklepów. Nikt nie jest w stanie rozeznać się, kto jest tym tajemniczym zbrodniarzem. Jakby tego było mało, każdy, kto na ulicy zaczyna rozmawiać o kradzieju bananów, dostaje żołędziem w głowę. Coraz więcej mieszkańców zaczyna czuć irytację i próbuje na własną rękę złapać tego psotnika.Nawet w ratuszu zaczyna się robić niemałe zamieszanie, bo przecież sprzedawcy tracą towar i nie zarabiają pieniędzy, a dostawanie po głowie żołędziem nie jest wcale takie przyjemne. Zatem, postanowiono rozpocząć śledztwo i dorwać tego, który stroi sobie ze wszystkich żarty i jeszcze bezczelnie zjada banany, a skórki po nich zostawia w dość kontrowersyjnych miejscach, jak chociażby figury nagrobkowe, posągi znanych osobistości, a nawet witryny sklepowe...Zatem, czy znajdzie się ktoś, kto odnajdzie hultaja? Chodzą słuchy, że pani burmistrz sowicie takie osoby wynagrodzi. Jednak, jak do tej pory, nie udało się nikomu usidlić nicponia."Co to oznacza dla Graczy? Otóż, w każdej chwili mogą dostać żołędziem po głowie, albo dostać prezent pod postacią bananiej skórki, przyklejonej np. na okno ich domu i nie tylko. Zatem, Gracze strzeżcie się grasującego po Larnwick nicponia! Mistrz Gry, będzie mógł bez ostrzeżenia wejść Graczom w rozgrywkę, o ile jest to miejsce publiczne lub zaistnieje fabularna podstawa do zajrzenia w interakcję między Graczami!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Wto Maj 26, 2020 4:48 pm, w całości zmieniany 3 razy |
| | #12Re: Zmiany na forum Wto Paź 16, 2018 12:56 am | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #11 Ogłoszenie Pora na kolejną dawkę zmian na forum.
Jak już wiecie, aktualnie prowadzimy pracę nad mechanicznymi zmianami. Mechanika posiada wiele niedociągnięć, które muszą zostać dociągnięte.
Aktualnie, po burzliwej dyskusji z Graczami, udało nam się zastosować pewne proporcje między statystykami ras. (mieszańce jeszcze nie dostały tych zmian).
Człowiek, stał się rasą wyjściową, która pozwoli Wam dojrzeć podstawowe różnice pomiędzy poszczególnymi rasami. Znaczenie silniejszy/słabszy od człowieka nabiera dosłowności.
Tak oto, prezentują się poszczególne statystyki początkowe dla ras:
Podstawowe:
Ludzie
Siła 40 Wytrzymałość 40 Opanowanie 40 Pokłady Magiczne 40 Zwinność 40
Niebianie
Siła 30 Wytrzymałość 35 Opanowanie 50 Pokłady Magiczne 60 Zwinność 45
Piekielnicy
Siła 50 Wytrzymałość 40 Opanowanie 30 Pokłady Magiczne 35 Zwinność 45
Elfy
Siła 30 Wytrzymałość 30 Opanowanie 60 Pokłady Magiczne 65 Zwinność 40
Krasnoludy
Siła 60 Wytrzymałość 60 Opanowanie 20 Pokłady Magiczne 25 Zwinność 30
Wróżki
Siła 20 Wytrzymałość 25 Opanowanie 40 Pokłady Magiczne 55 Zwinność 55
Atlanci
Siła 50 Wytrzymałość 45 Opanowanie 40 Pokłady Magiczne 40 Zwinność 60 (Dotyczy prędkości w wodzie z ogonem. Gdy mają nogi ich prędkość jest równa człowieczej. )
Przedwieczne:
Wampiry
Siła 100 Wytrzymałość 140 Opanowanie 150 Pokłady Magiczne 120 Zwinność 160
Lykanie
Siła 150 Wytrzymałość 140 Opanowanie 100 Pokłady Magiczne 110 Zwinność 120
Khajiitci
Siła 110 Wytrzymałość 100 Opanowanie 110 Pokłady Magiczne 130 Zwinność 140
Aghareni
Siła 140 Wytrzymałość 160 Opanowanie 110 Pokłady Magiczne 120 Zwinność 100
Osoby, które posiadały inne statystyki podstawowe, musiały dokonać zmian. Jeśli pojawiły się istotne różnice, pomiędzy tym, co było, a jest teraz, zostanie to wyrównane, aby nikt nie poczuł się pokrzywdzony w żaden sposób nadchodzącymi zmianami.
Będziemy, na bieżąco informować Was o przebiegach prac!
Dodatkowo na forum mamy nowych Mistrzów Gry Juniorów:
Tezzeret oraz Ariel Aristow.
Życzymy im powodzenia!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Pon Maj 25, 2020 8:36 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #13Re: Zmiany na forum Pon Paź 29, 2018 2:21 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #12 Ogłoszenie Ta noc będzie niezapomniana, dla mieszkańców miasta. Wiatr przyniósł ze sobą zimno oraz mroczna atmosferę, której nie dało się nie zauważyć. Rezydencji Larnwick, jeszcze bardziej się zmartwili z powodu całej tej sytuacji. Wystarczy, że sakiki wymordował kilka osób, ledwo co się wszyscy podnieśli, a teraz to. Na całe częściej w nieszczęściu, okazało się, że dziwna atmosfera pojawiła się w całym Kryształowym Królestwie Ziemi. Każde miasto zaczęła spowijać złowroga aura oraz delikatna mgła. Na ulicach, samoistnie zaczęły pojawiać się małe płomyczki, które poczęły wędrować ulicami miasta. W wielu miejscach przemykały cienie oraz białe postacie mrożąc krew w żyłach tym, którzy mieli przyjemność ich spotkania. Jakby tego było, cały czas dało się słyszeć wywołującą ciarki melodię wygrywaną na fortepianie. Jednak, nie to było w tym wszystkim najgorsze. Wszędzie, zaczęto odnotowywać ataki magicznych, krwiożerczych dyń, które nie miały pokojowych nastrojów. Nawet w Larnwick odnotowano kilka ataków, a ci którzy mieli z styczność z tymi istotami zapadały w letarg i nie przestawały drżeć. Wyglądało to tak, jakby ich sen był koszmarem, z którego nie mogli się obudzić. Zwieńczeniem dziwnych sytuacji stała się trwająca cały czas noc. Słonce nie pojawiło się na nieboskłonie, tak jak to powinno się stać. Dlatego, sami hegemoni Zjednoczonego Kryształowego Królestwa Ziemi poczuli niepokój. Tym bardziej, że Księżyc zaczął uśmiechać się złowrogo, a jego straszliwy wzrok spoczywał na każdym, kto wyszedł na zewnątrz. Mieszkańcy planety zaczęli czuć dyskomfort i obawy, że zbliża się coś złego, coś z czym nie mieli do tej pory styczności. Jak to będzie wyglądało na fabule? Otóż, fabularnie na cały okres eventu tj. do 3 listopada na całej Ziemi panuje noc! Każdy z Graczy dostanie spotkanie z magiczną dynią, której będą musieli stawić czoła. Najważniejszym elementem tego eventu jest dojście, kto za tym wszystkim stoi. Nagrodami za czynny udział w evencie będą: - Fabularne punkty - Specjalizacja, którą Gracz będzie mógł sobie wybrać. - Magiczne przedmioty, które można zdobyć w czasie eventu, - Magiczny chowaniec, którego będzie można zdobyć podczas niektórych mini misji podczas eventu, - Nagroda niespodzianka dla tych, którzy rozwiążą główną zagadkę eventu! Powodzenia!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Wto Maj 26, 2020 5:18 pm, w całości zmieniany 2 razy |
| | #14Re: Zmiany na forum Pon Sie 26, 2019 1:41 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #13 Ogłoszenie Pora na garść informacji! Na wstępnie, chciałabym wyjaśnić, co było powodem zastoju na forum. Czasami jest tak, że pewne sytuacje, niekoniecznie od nas zależne dają się mocno we znaki. W tym przypadku chodziło o moje zdrowie i kilka, drobnych innych spraw związanych z życiem prywatnym. Na całe szczęście, jest już stabilnie, co mnie bardzo cieszy. Druga sytuacja, która mocno odbiła się na mojej osobie był mobbing w pracy. Czemu piszę o tym otwarcie? Żeby nie bać się o tym rozmawiać. Ja wiem, niektórzy powiedzą, że to głupota i tym podobne, ale ja uważam, że nie. Chcę pokazać, że nie warto się tego bać czy wstydzić, nawet jeśli to mocno w nas uderza. Jesteśmy ludźmi, tacy sami jak inni. Mamy uczucia i poczucie wartości, o które musimy dbać. Jeśli dzieje się źle, nie czekajcie bezczynnie, aż to wszystko sięgnie apogeum. Podniesienie się, po takich przeżyciach jest bardzo trudne i nikomu nie życzę przeżywania czegoś takiego. Teraz już jest dobrze, mam pracę, o której marzyłam i jest połączona z moim hobby. Z tych powodów, niestety musiałam odłożyć prowadzenie forum na drugi tor. Mimo, że czułam się źle, że zostawiam to wszystko, że nie miałam siły, aby zacząć pracować nad forum. Te sytuacje, wyprały mnie doszczętnie z każdej radości. Jedne co mi pozostaje, to przeprosić Graczy już zarejestrowanych na forum oraz tych, którzy szukali tutaj swojego miejsca, a nie mogli, bo zabrakło w nim najważniejszej osoby - czyli mnie. Nie mam żalu do Graczy, że odłożyli forum na bok. To zrozumiałe, że kiedy nie ma Head Admina wszystko jest takie puste i beznamiętne. Jedynie, co mnie uderzyło to podejście, niektórych osób. Mimo, informacji, że mogę mieć problem z czasem, dawali złudne nadzieje, że pomogą na forum, że zorganizują sobie czas, a okazało się, że koniec końców nie zrobili nic. To nie było przyjemne, bo człowiek, gdzieś tam w głowie ma zakodowane, że ma osoby, na których może polegać, a tu okazuje się zupełnie coś innego. Moja rada jest taka, że jeśli faktyczne ktoś jest z Wami szczery, to szanujcie to oraz czas, jaki Wam daje. Nie ukrywam zabrakło mi, najbardziej takiej inicjatywy, jakbym naprawdę jako Head Admin była potrzebna do wszystkiego. Chcąc zagrać sesję miedzy sobą, nie jest Wam do tego potrzebna. Wystarczy chcieć móc, a wszystko stanie się łatwiejsze. Tyle, w temacie mojej nieobecności. Jak wygląda sytuacja na forum? - Nadal mechanika jest w trakcie zmian. Możliwe, że całkowicie usunę tą, która jest teraz, aby zamienić ją na coś dużo prostszego i łatwiejszego dla Graczy. - Mam w planach stworzyć stronę Wikipedii pod forum, żeby zostawić w tematach informacje niezbędne do rozgrywki. Da to możliwość skupienia się na konkretach, a jak ktoś będzie chciał dowiedzieć się czegoś więcej, zwyczajnie zajrzy na Wiki i odnajdzie informacje, jakich poszukuje. - W planach, jest również dodanie nowych ras: Morvoganie (potomkowie smoków pochodzących z boskiego wymiaru), Phirphardydzi (antropomorficzne ptaki, przybysze z innej planety), Othapitci (małe antropomorficzne zwierzątka, wyglądajace na słodkie istoty mylące pozory), a także, na razie dwie rasy zaproponowane przez Graczy, jak zgłosić projekt informacje poniżej. - Spróbować połączyć fantasy ze steampunkiem. Dostrzegłam, że sporej ilości osób bardzo zależało na tym, aby na Crystalu pojawił się ten właśnie motyw. Przemyślałam sprawę i wydaje mi się, że będzie to bardzo dobry pomysł. Oczywiście, wprowadzenie go będzie następowało etapami, krok po kroku, żeby nie zrobić jakiejś wielkiej rewolucji. - Z racji, ciągłych prac nad światem, a dokładniej państwami czy krainami, będzie mi bardzo miło, jeśli Gracze lub przyszli Gracze dorzucą coś od siebie. Nie oznacza to jednak, że ja spocznę na laurach! Forum ma być miejscem przyjaznym dla Graczy, więc każda dołożona cegiełka będzie na wagę złota, a może i więcej. Chciałam, tworząc forum, aby Gracze mogli czuć, że są potrzebni, a ich zdanie również jest bardzo ważne w rozwoju forum. Jeśli chodzi o propozycje ras czy innych pomysłów na rozwój świata wystarczy napisać do mnie na discordzie lub przez fanpage forum. Chociaż, preferuję discorda, bo, że tak to ujmę mam go pod ręką (tj. telefon). Wtedy, mogę szybciej odczytać wiadomość, a co za tym idzie odpisać wręcz, natychmiast. Pisząc jakiś projekt/propozycję należy trzymać się schematu, w którym zostaną zawarte podstawowe informacje takie jak nazwa, historia, ogólny zarys, jaki wpływ ma dana rzecz/przedmiot/instytucja itd. na świat. Pamiętajcie także, że czasami nie warto zmieniać czegoś na siłę pod realia forum. Można, bardzo popsuć projekt jaki macie w głowie. Czasami, lepiej wymyślić coś nowego. Tyle ode mnie, życzę wszystkim miłego popołudnia i dużo uśmiechu!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Pon Maj 25, 2020 8:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #15Re: Zmiany na forum Pon Wrz 02, 2019 12:16 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #14 Ogłoszenie W Gospodzie Feniks, jak nigdy przedtem właściciele nie narzekali na gości. Zacierali ręce, na każdego, kto tylko przekraczał próg przybytku. Zwłaszcza, na widok przyjezdnych, którzy rezerwowali pokoje na kilkanaście dni z całym zestawem posiłków. Chcąc zwiększyć atrakcyjność lokalu, został on przyozdobiony różnymi kolorowymi ozdobami, na których widniały roślinne motywy. Do tego, świecące wieczorami lampiony, nadające nietuzinkowy klimat. W środku zaś, na każdym ze stołów pojawił się biały obrus oraz wazonik ze świeżo zerwanymi kwiatkami. Na krzesłach czy ławach skóry zwierząt, aby każdy gość czuł się jak u siebie w domu. Parapety przyozdobiono figurkami elfów w różnych pozach. Dla niektórych, była to lekka przesada, ale z gustami wszak się nie dyskutuje. Poza tym, reklama dźwignią handlu, tak przynajmniej tłumaczyli się właściciel przybytku. Ze ścian zniknęły niektóre obrazy, te najmniej podobające się klienteli i zastąpiono je malowidłami przedstawiającymi historię Larnwick. Na specjalnie przygotowanej scenie grała trupa muzyczna, przy której wielu gości podnosiło się z siedzisk, aby poddać się rytmom wygrywanej melodii. Dzisiejszego dnia, Feniks był nieco spokojniejszy. Nie tylko z powodu pogody, ale i dlatego, że w mieście, za kilka godzin miał pojawić się posłaniec samych Hegemonów Kryształowego Królestwa Ziemi. Nie oznaczało to jednak, że gospoda świeciła pustkami. Wręcz przeciwnie. Elfy, które zawitały to Larniwck spędzały czas rozmawiając i dyskutując na temat tego, co jeszcze jest powodem wizytacji królewskiej pary. Wszak, nie wierzyły, że tęsknota i sprawdzenie, jak sobie radzą stanowiło pretekst do odwiedzin. Zakładały, że coś musiało się wydarzyć, pytanie tylko cóż takiego? O elfach siedzących w gospodzie mówiło się głośno. Jakby nie patrzeć, nie była to mała grupa szpiczastouchych. Dlatego, co ciekawsi mieszkańcy, niby to na darmowy posiłek wybierali się do Feniksa. Oczywiście, bardziej chcieli dowiedzieć się, co elfiaki miały do powiedzenia, a nóż widelec dowiedzą się czegoś ciekawego. Stąd, poza elfami można było spotkać, siedzących i udających, że robią cokolwiek mieszkańców Larnwick. Na forum pojawił się nowy event: Wizyta Elfiej Królewskiej ParyJest otwarty dla każdego chętnego, kto chce wziąć udział w przygotowaniach i przywitaniu królewskiej, elfiej pary przybywającej na Błękitną Planetę. Event będzie się składać z kilku rozdziałów, które będą niejako postępującymi po sobie etapami wydarzenia. Będzie możliwość porozmawiania z królewską parą, jeśli będziecie mieć dość szczęścia! Kto wie, może to właśnie Waszą postać wypatrzą ich spojrzenia. Nagrodami za udział w evencie będą indywidualne, w zależności od decyzji jakie będziecie podejmować. Powodzenia!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Wto Maj 26, 2020 5:43 pm, w całości zmieniany 3 razy |
| | #16Re: Zmiany na forum Nie Paź 13, 2019 1:16 am | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #15 Ogłoszenie Na forum pojawił się nowy uproszczony wzór Karty Postaci: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t595-wzor-karty-postaciUprasza się Graczy o przerobienie starych kart postaci pod nowy wzór. Administracja forum służy pomocą. Nowa mechanika zawitała i można zapoznać się z nią w tym temacie: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t597-zasady-mechaniki#1381Została uproszczona, a jej obecność ograniczona do ingerencji w konkretne sytuacje. Pojawił się także nowe rzeczy z nią związane takie jak utrapienie czy aspekty, które mają za zadanie ułatwić Graczom tworzenie postaci, a także rozgrywki. Tak samo jest w przypadku Mistrzów Gry. Wszelakie sugestie, co do mechaniki można kierować w dedykowanym temacie lub bezpośrednio do Administracji forum. Miłej lektury i spokojnej nocy!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Pon Maj 25, 2020 8:33 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #17Re: Zmiany na forum Czw Sty 16, 2020 4:24 am | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #16 Ogłoszenie Dar Pomorza, fregata której kapitanem został Olechnowicz, wyrusza na ekspedycje badawczą. Dni mijają spokojnie, ale kiedy załoga zbliża się do celu podróży, jakim są Wyspy Iccle dzieje się coś złego. Ich statek zostaje zaatakowana przez Węgożaka Olbrzymiego. Zadziwia to wszystkich, bowiem istoty te, nigdy nie zapuszczają się w tak odległe i zimne rejony. Nikt nie wie, co się stało, tamtego felernego dnia, ale kapitan i jego załoga powtarzają, że uratował ich wielki morski koń. Nikt, nie chce im uwierzyć, wszak przez ten incydent, nie udało im się doprowadzić ekspedycji do końca. Ludzie uważają, że celowo wymyślili tą historię, żeby wybielić się i uniknąć skandalu, jaki zaczął ich dosięgać. Coś jednak musi być na rzeczy, gdyż tak jak kiedyś stolica Thirycor, Yriaro zaczyna przechodzić mały kryzys gospodarczy. Handel morski, który jest głównym źródłem utrzymania miasta, przestaje być tak dochodowy jak wcześniej. Kraje boją się wysyłać do Yriaro swoje statki i tylko nieliczni mają odwagę nadal wędrować, już nie takimi bezpiecznymi morskimi szlakami. Na forum zawitał nowy, otwarty event Legenda Aquis Aquris: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t607-legenda-aquis-azuris#1409Zapraszam do zabawy!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Wto Maj 26, 2020 6:36 pm, w całości zmieniany 2 razy |
| | #18Re: Zmiany na forum Pon Mar 16, 2020 1:22 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #17 Ogłoszenie Aktualnie, na forum pracuję nad rozpisaniem cech rasowym. Zabieg ten ma pomóc Graczom kreować oraz prowadzić postać. Rasy, które mają juz gotowe cechy to: ludzie, elfy, krasnoludy, wampiry, lyknie, hajitci oraz naggarczycy. I tak np. Krasnoludy będą miały możliwość wyszukiwania złóż za pomocą nautralnego radaru, a mianowicie, mogą poruszać swoimi cząsteczkami magii, aby wykryły te należące do złóż. Oczywiście będzie trzeba tą umiejętnść doskonalić. Oto kilka wybranych cech rasowych: Ludzie: Wszechstronność – to cecha, która pozwala ludziom pałać się praktycznie każdym zawodem. Wprawdzie, nauka takowych, może zająć nieco dłużej, to jednak po opanowaniu nie ma praktyczne żadnych tajemnic. Oczywiście, trzeba pamiętać, że niektórzy mają tak zwany naturalny dryg do niektórych czynności. Szybka adaptacja- dzięki niej, ludzie są w stanie zdecydowanie szybciej dostosować się do sytuacji, w której się znaleźli. Radzą sobie lepiej w trudnych sytuacjach niż większość ras, co pozwala im przodować z pomysłami w trudnych sytuacjach, a czasami nawet w tych dość ekstremalnych, szybciej biorą się w garść. Chyba, że ktoś bardzo wrażliwy, wtedy to inna sprawa. Elfy: Mniejsza wytrzymałość- za sprawą delikatniejszej budowy ich ciała są mniej wytrzymalsze. Bardziej odczuwają ból, który przeciętny człowiek jest w stanie wytrzymać bez brania tabletki przeciwbólowej. Łatwo nabijają sobie siniaki przy mocniejszych uderzeniach. Mogą jednak, jak wszystko wyćwiczyć, ale idzie im to mniej sprawnie, acz niektórym w ogóle. Wyższa inteligencja- elfy, z racji obcowania z magią przez wiele dekad rozwinęły zdecydowanie bardziej swoją inteligencję niż inne rasy. Potrafią bez problemowo rozwiązywać logiczne zagadki wymyślane przez ludzi, nie mają także problemu z wykryciem kłamstwa. Chyba, że ktoś potrafi być wyrafinowanie utalentowany w tej dziedzinie. Nie stanowi dla nich problemu wykrywanie pułapek, tajnych i ukrytych przejść. Przychodzi im to z wielką łatwością i co za tym idzie, uczą się zdecydowanie szybciej, co pozwala im na biegłość w wielu dziedzinach. Krasnoludy:Zwiększona siła- krasie mają zdecydowanie więcej siły niż przeciętny człowiek. Są w stanie udźwignąć nawet dwa razy większy ciężar niż ludzka istota. Nie mają najmniejszego problemu z przerzuceniem jedną ręką przez ramię, dorosłego elfa. Jeśli będą ćwiczyć swoją siłę, będą w stanie bez problemowo zniszczyć gołą pięścią mały głaz, czy podnieść chociażby krowę i utrzymać ją przez kilkanaście minut. Wyczuwanie złóż- krasnolud posiadają coś w rodzaju radaru, który podpowiada im w jakim miejscu mogą znaleźć dane złoże minerałów czy kamieni szlachetnych. Działa to na takiej zasadzie, że rasa ta, ma zdolność wyczuwana pierwiastków magicznych jakie emanują z danego złoża i bez problemu je odnaleźć. Musi oczywiście przyłożyć dłoń do podłoża, aby pierwiastki magiczne w jego ciele zaczęły reagować na te w otoczeniu. Oczywiście wiedza teoretyczna i praktyczna jest również przydatna. Krasnolud musi udać się najpierw w dany teren, aby móc skorzystać ze swojego daru. Wampiry:Więź telepatyczna- wszystkie wampiry są ze sobą połączone więzią telepatyczną. Oznacz to tyle, że mogą bez przeszkód komunikować się ze sobą. Młode wampiry mają ograniczoną możliwość takowej porównując ją do wielkości średniego ludzkiego miasta. Im starsze ta odległość się zwiększa i może obejmować zasięg światowy. Stąd Kain, zawsze wszystko wie, co dzieje się z jego Dziećmi Nocy. Wrażliwość na jedzenie- wampiry nie mogą spożywać żadnych pokarmów. Ich organizm jest martwy, więc nie trawi tego, co zostanie przez nie skonsumowane. Nawet, jeśli Dziecko Nocy pożywi się, za kilka godzin wydali to przez bolesne wymioty. To samo tyczy się wszelakich płynnych napojów, za wyjątkiem alkoholu. Ten, po spożyciu wchłaniany jest do krwioobiegu wampira, a następnie rozpuszczany przez cząsteczki we krwi. Wampir, nie może się w taki sposób upić czy uzależnić. Lykanie: Zmiana formy- rasa ta posiadła zdolność zmiany swojej formy. Może tego dokonać na dwa sposoby. Świadomie oraz pod wpływem emocji. Tą drugą zdolność można opanować, ale potrzeba wiele lat ćwiczeń i tylko bardzo wiekowe osobniki są w stanie zmieniać się kontrolowanie i panować nad emocjami, acz też nie do końca. Pierwszą formą jest przeobrażenie się w wilka. Zdobywają wtedy, możliwość komunikacji z innymi zwierzętami, ale tracą na tej z innymi humanoidami. Stają po prostu wilkiem, a jedyne co ich wyróżnia od takiego zwykłego zwierza, to zwiększona siła dzięki lykańskiej krwi. Drugą formą jest forma crinos, czyli przeobrażenie w chodzącego na dwóch łapach wilkopodobnego humanoida. Przypominają wtedy potwora z najgorszych koszmarów. Całe ich ciało pokrywa się futrem, twarz zmienia się na zwierzęcą, a szczęka zostaje ozdobiona ostrymi zębami. Paznokcie zamieniają się w pazury, dłonie oraz stopy w łapy. Posiadają także ogon, który nie jako pozwala w pewien sposób utrzymywać równowagę. Życie w stadzie – podobnie jak wilki, lykanie żyją w stadach. Każde z nich składa się z różnej ilości osobników, od czterech do nawet dwudziestu. Watahą dowodzą osobnicy alfa. Może to być samiec lub samica, albo para. Mówi się na nich zamiennie basior oraz wadera. I o tyle, co u wilków tylko dominujący osobnicy mogą się rozmnażać, tak w przypadku lykan nie ma z tym problemu. Niżej w hierarchii, jak najbardziej mogą się łączyć w pary, ale ich związek musi zostać zaakceptowany przez alfy. Oznacza to, że lykanin oraz ukochany lub ukochana, będą poddani próbie lojalności. Każdy w watasze ma swoje miejsce, dlatego możemy wyróżnić m.in. speców oraz polowań, zdobywania informacji, eliminacji zagrożenia. Nowi członkowie stada są zawsze na najniższym szczeblu. Lykanie bardzo cenią sobie szacunek, dlatego jest on ściśle przestrzegany, a za jego łamanie stosują dość surowe metody wychowania. Nawet, jeśli natrafi się na samotnego wilka, będzie on szukać swojego miejsca pośród innych. Stąd, gdy się przywiążą do kogoś będą go traktować jak członka watahy i chronić na każdy możliwy sposób. Czasami bywają nadopiekuńcze wobec słabszych osobników. Khajitci: Wrażliwość na miedź- khajitci są bardzo wrażliwi na miedź oraz mieszanki,w których ona występuje. Pierwiastki zawarte w metalu wywołują reakcje alergiczne, a zranienie jest bardzo nieprzyjemne i goi się nawet do tygodnia do nawet dwóch w zależności od jej wielkości. Małe ilości mogą wywołać podrażnienie, a czasami pieczenie. Z tego też powodu unikają wszystkiego, włącznie z biżuterią, jeśli coś zawiera miedź. Długowieczność- i im przypadła w udziale długowieczność. Dzięki mocy Bogini Bastet, starzeją się dużo wolniej niż inne rasy. Objawy wiekowości pojawiają się mniej więcej po tysięcznych urodzinach, u niektórych osobników, nawet znacznie później. Ich ciało starzeje się dużo wolniej. W okresie, koło trzydziestego roku życia, proces ten wręcz zatrzymuje się. Mogą przeżyć, nawet to czterech tysięcy lat, jeśli będą o siebie należycie dbać i nie stracą życia z różnych powodów. Najdłużej żyjącym khajitem jest Khaji, posiadający najwięcej czystej i niepodzielonej boskiej mocy od Bastet. I to on, jest w stanie ofiarować część swojego życia innemu przedstawicielowi rasy. Naggarczycy:Wrażliwość- rasa ta jest bardzo wrażliwa i uczuciowa. Łatwo można nimi manipulować, korzystając z ich uczuć. Oczywiście, trzeba wiedzieć, jak ich podejść, w przeciwnym razie manipulacja emocjami się nie powiedzie. Często, z powodu wrażliwości, stają się ofiarami lub przechodzą na stronę zła, uważając, że ich decyzja może im pomóc, a inni nie będą tak cierpieć, jeśli oni będą odczuwać ból. Więź magiczna- z racji bycia potomkami smoków oraz posiadaniu krwi Wenchanga Wanga, magia nie ma przed nimi żadnych tajemnic. To mistrzowie w posługiwaniu się magią. Uczą się bardzo szybko, gdyż ich pierwiastki magiczne instynktownie reagują na inne pierwiastki, tworząc tym samym łańcuchy pozwalające na czytanie ich. Jako jedyna rasa jest w stanie przejść, po długim kilku dekadowym treningu barierę ograniczeń magicznych. Tylko najstarsi osobnicy są w stanie pojmować wszystkie rodzaje magii. Jedynym wyjątkiem, który stanowi tajemnicę dla tej rasy to magia czasu. Chyba, że osobnik urodzi się z czterema znamionami, jest w stanie się nią posługiwać, ale wtedy trafia pod opiekę Etera i tajemnice zostają z nim na zawsze. Aktualnie, podgląd cech rasowych nie jest dostępny na forum. Zamierzam dodać je dopiero po ich ukończeniu. Na razie to tyle! Odmeldowuję się!
Ostatnio zmieniony przez Bajarz dnia Pon Maj 25, 2020 8:30 pm, w całości zmieniany 1 raz |
| | #19Re: Zmiany na forum Pon Maj 25, 2020 7:46 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #18 Ogłoszenie Większość tematów zostało przeniesione właśnie na Crystalpedię. Pozwoliło to, w pewien sposób ograniczyć ilość tematów na forum, do tych najważniejszych i niezbędnych do rozgrywki. Te, które służą do lepszego poznania świata i są dodatkiem do poszerzenia wierzy znajdziecie na Crystalpedii. Warto dodać, że niektóre rasy trzymały rozszerzenie opisów, o rzeczy, których brakowało jak np. od jakiego bóstwa pochodzą, krótka historia. Wszystkie te, rozszerzone opisy znajdziecie na Wikipedii. Stworzenie cech rasowych było wyzwaniem. Chciałam, aby każda rasa była w jakiś sposób wyjątkowa. Posiadała swoje, oryginalne znaki rozpoznawcze. Największym, bojowym zadaniem było zebranie informacji, które pozwoliły mi wykreować te, związane z rasami mającym zwierzęce cechy. Jak khajiti, lykanie czy aghareni. Uznałam, że posiłkowanie się zdolnościami takimi istotami jak: wilki, koty czy niedźwiedzie będzie dobrym pomysłem. I, nie myliłam się. Nada jeszcze pracujemy nad dopracowaniem ich. Zostały wycofane, prowadzone wcześniej rasy: Phirphardydzi oraz Naggarczycy. Pierwsza, okazała się nie pasować do całego uniwersum, zaś druga nie jest aktualnie grywalna. Niemniej, potomkowie smoków, jako część fabuły pojawiają się. Jednak, w późniejszym terminie. Niektóre tematy zostały złączone w jedno, tak aby ograniczyć ilość niepotrzebnych postów, jeśli dotyczą zbliżonej tematyki. Na forum, dodatkowo zachodzą kosmetyczne zmiany graficzne. Uznałam, że grafiki takie jak: te na tle, na logo, a także w tematach czy bannerach zostaną zastąpione realistycznymi, na darmowej licencji. To, również jest swojego rodzaju wyzwaniem, ponieważ wiele zdjęć jest tak pięknych, że ciężko zdecydować się na jakiś konkretny i pojawiają się dylematy. Zdjęcia zmieniać się będą powoli. O zakończeniu zmian, oczywiście Was powiadomię. Avatary Graczy pozostaną w wersji digitalowej, jednak planuje stworzyć temat, w którym każdy Gracz będzie mógł się wpisać i podać twórcę grafiki. Prace na forum nieco spowolniły z powodu moich nawracających się problemów ze zdrowiem. |
| | #20Re: Zmiany na forum Pią Cze 05, 2020 3:49 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| | | #21Re: Zmiany na forum Wto Sie 04, 2020 12:33 am | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #20 Ogłoszenie W związku z tym, że moje zdrowie nadal potrafi dać mi się we znaki, prace nad poprawkami na forum mocno spowolnią. Na ten moment, jestem jedyną osobą zajmującą się Crystal Empire. Jeśli, ktoś chciałby wyrazić chęć wsparcia/pomocy w poprawkach na forum będę dozgonnie wdzięczna. |
| | #22Re: Zmiany na forum Nie Lis 01, 2020 1:51 am | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #21 Ogłoszenie Witajcie po dłuższej przerwie! Powoli zaczynam wracać do zdrowia, dzięki wspaniałym lekarzom, którym jestem dozgonnie wdzięczna za wsparcie jakiego mi udzielili i udzielają. Ze świecą takich ludzi szukać! Dlatego, doceniam całym sercem. Skoro, powracam do sił to i mogę, znowu powrócić do zajęcia się forum. Jest mi przykro, że nie mogłam tego zrobić wcześniej, ale moje zdrowie było priorytetem. Poza tym, doszły jeszcze inne kwestie, które musiałam przemyśleć, oczyścić umysł. Zatem, zakasuję rękawy i biorę się do roboty! Szykuję także małą niespodziankę dla wszystkich fanów Crystal Empire. Więcej informacji wkrótce. |
| | #23Re: Zmiany na forum Nie Kwi 25, 2021 4:11 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #22 Ogłoszenie Witajcie po dłuższej przerwie! Po długim wyczekiwaniu, w końcu udało mi się rozpisać, należycie magię szamańską, która wcześniej miła opis stricte mechaniczny, że tak to ujmę. Teraz, ma to, zwyczajnie ręce i nogi. ^ ^ O magii szamańskiej, możecie poczytać tutaj: https://crystalempire.fandom.com/pl/wiki/Magia_Szama%C5%84skaPojawiła się także magia umysłu. Praca nad nią była dość trudna, gdyż chciałam zachować jakiś realizm jej działania. Mam nadzieję, że mi się tu udało! O magii umysłu, możecie poczytać tutaj: https://crystalempire.fandom.com/pl/wiki/Magia_Umys%C5%82uDodatkowo, pracując nad dopracowaniem magii, opisałam, czym jest dusza, jaki istnieje podział dusz, ten może się powiększyć. O tym, poczytacie tutaj: https://crystalempire.fandom.com/pl/wiki/DuszaNa razie, na ten moment wszystkie zmiany opisów, dopracowanie opisów będzie miała miejsce na Wikipedii. Zależy mi na tym, aby opisy ras, czy magii i to, co niezbędne Graczom do gry, miały skrócone wersje. Tak, aby każdy, kto chce grać, mógł szybko poznać grywalną rasę oraz jej wady i zalety, a także mieć ułatwiony dostęp do innych informacji związanych z rozgrywką. Nadal, nad projektem pracuję sama, więc proszę o wyrozumiałość odnośnie poprawek czy wprowadzania nowych rzeczy. Dziękuję z góry! ^^ Miłego dnia, moi mili! |
| | #24Re: Zmiany na forum Sob Sty 08, 2022 12:44 am | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #23 Ogłoszenie Wieczorek! Dzisiaj będzie trochę więcej informacji, niż ostatnim razem. Na forum zachodzi coraz więcej zmian, nie tylko technicznych, ale i fabularnych. Na ten moment, nadal trwają techniczne sprawunki, w celu łatwiejszego poruszania się po działach. Zmniejszono ilość tematów fabularnych, gdyż wcześniej było ich zdecydowanie za dużo. Wiele z nich stało pustych, co dawało złudzenie, że nikt tak naprawdę nie prowadzi rozgrywek. Dodatkowo już niebawem wszystkie tematy posiadające grafiki zostaną zmienione na zdjęcia na darmową licencję. Tematy fabularne zaś zyskały dodatkowo krótkie opisy danego miejsca, jak mniej więcej wygląda w środku, co się tam znajduje, kogo można spotkać. To samo będzie dotyczyło tematów Graczy. W ten sposób będzie większy porządek i łatwość w poruszaniu się. Nowością na forum, dzięki uprzejmości Gustojsa w ogłoszeniu na forum, zamiast jak dotychczas długiej informacji o tym, co dzieje się w fabule pojawiły się ciekawostki. W tym nawiązania do znaczących działań postaci na fabule. Mam nadzieje, że będzie to ciekawy dodatek, który pozwoli lepiej poznać świat przedstawiony. Ogłoszenie jednak wróci po naprawieniu kodu. Na forum pojawiły się skrócone opisy raz, w których znajdują się: grafika, cytat, oraz cechy rasowe i link do rozbudowanych opisów na Crystalpedii. link: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t624-rasy#Usunięto z ras grywalnych Fey oraz Phirparydów. Na forum pojawił się fabularny przewodnik Gracza: https://kronikilarnwick.forumpolish.com/t627-przewodnik-fabularnyBędzie on aktualizowany zawsze, kiedy pojawią się pytania związane ze światem i bardzo potrzebnych informacji dla Graczy ułatwiającym rozgrywkę. Trwają także prace nad mechanicznym przewodnikiem, który ma ułatwić Graczom stworzenie Karty Postaci, wszelakich dodatków, a także poruszaniu się po forum. W tym miejscu dodam, że pojawi się również opis grup z podziałem na fabularne i mechaniczne, aby również można było lepiej rozeznać się, od czego jest dana grupa. Na koniec podrzucam wam muzyczny kawałek dedykowany jednemu z głównych złych naszego uniwersum: Pride. Jeden z grzechów głównych posiadających niewyobrażalne moce, jednak nie jest ona najsilniejszy z całej siódemki. Jest natomiast ich przywódcą wyznaczonym przez Behemarha, złą istotę chcącą przejąć władzę nad światem. Ot, standardzik, ale to nie wszystko, do czego drąży ów jegomość. Jego tajemnice, jak również te należące do Pride będzie można odkrywać na fabule! https://youtu.be/PtuKtKkS_yI |
| | #25Re: Zmiany na forum Sro Sty 26, 2022 5:47 pm | |
|
Bajarz Administracja Administrator Join date : 24/04/2017 Liczba postów : 237
| #23 Ogłoszenie Witajcie! Pora na garść informacji. Nie jest ich wiele, ale mam nadzieję, że wywołają uśmiech na Waszej twarzy. Otóż na forum, w końcu pojawiły się skrócone opisy magii , a także alchemii. Przewodnik mechaniczny również zawitał na forum. Mam nadzieję, że to jeszcze bardziej ułatwił się nowym użytkownikom poruszać się po forum. Na Crystapedii zawitał pełen opis Magii Przywołania, nad którym pracowałam już jakiś czas. Trwało to trochę, jednak jestem zadowolona z efektów. W magii nastąpiła drobna zmiana odnośnie posiadanych pierwiastków w ciele. Od tej pory, można mieć je wszystkie, ale tylko jeden jest aktywny. Nie ma możliwości jego aktywacji w żaden sposób. Owszem, jest opcja, że pojawiają się istoty z aktywnymi wszystkimi jednocześnie, ale nie jest ona dostępna dla Graczy. Pozostaje jeszcze sporo technicznych spraw do nadrobienia. Jak chociażby uporządkowanie całego działu Biblioteka, a także związanego ze sprawami technicznymi. Na ten moment, to wszystko. Trzymajcie się cieplutko i bezpiecznie! |
| | #26Re: Zmiany na forum | |
|
Sponsored content | | |
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
Współpraca Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców. |